کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9329 | مشاهده و دانلود: 750352259 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/07 | اعضاء: 317935 | نظرات: 37958
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

آپدیت اپلیکیشن WordPress برای iOS عرضه شد

WordPress

به گزارش سافت گذر به نقل از فن آوری اطلاعات ایران، کمپانی Automattic یک بروز رسانی عمده را برای نرم افزار کاربردی WordPress در iOS ارائه داده است. در این نسخه آپدیت جدید، کمپانی Automattic یک رابط کاربری جدید با نوار کناری ناوبر طراحی کرده که کار با این اپلیکیشن را برای صاحبان محصولات iOS راحت تر می کند.

گرافیک و رنگ موجود در رابط کاربری این نرم افزار نیز به روز رسانی شده است و با اضافه شدن پانل کشویی به رابط موجود در آیپد کار با WordPress در تبلت های اپل نیز با سهولت بیشتری امکان پذیر شده است.

این نسخه بروز رسانی شده همچنین قابلیت پشتیبانی از Post Formats را نیز داراست. همچنین کاربران با نصب این نسخه آپدیت قادرند تا از صفحه WordPress خود به صورت landscape استفاده کنند. علاوه بر این از طریق این نرم افزار کاربران می توانند به آمار بازدیدکنندگان خود در سایت WordPress.com دسترسی داشته باشند و به راحتی و آسانی هر چه تمام تر و به صورت تیتروار از نظرات داده شده کاربران دیگر در مورد مطالب نوشته شده خود مطلع شوند.

این ویژگی اخیر به خصوص برای صاحبان آیپد که مایل هستند از نرم افزار کاربردی WordPress استفاده کنند امری حیاتی محسوب می شود. این نرم افزار به صورت رایگان برای دانلود در سایت App Store موجود است.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 10598 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: iritn.com تاریخ خبر: 1391/05/25 تعداد مشاهده: 1646
کلید واژه ها: , ,
سافت گذر